Запис Детальніше

Analytical construction regulator for vertical speed automatic control output-around passenger aircraft

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Analytical construction regulator for vertical speed automatic control output-around passenger aircraft
Аналитическое конструирование регулятора вертикальной скорости для обеспе-чения автоматического управления выходом на второй круг пассажирского самолета
Аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління виходом на друге коло пасажирського літака
 
Creator Морозов, В. С.; Національний авіаційний університет
 
Subject
UDC 629.7.062

УДК 629.7.062
система автоматичного керування літаком; наявна вертикальна швидкість
УДК 629.7.062
 
Description Analytical design for vertical speed controller for automatic control, ensuring passenger airplane mode to enter the second round. Considered enter the second round with all the engine running. Synthesis of optimal control law made by the regulator analytical design criteria for generalized labor A.A.Krasovskoho. Shown synthesis method Optima ment control law in the rudder channel height at the site of the climb. In the channel auto-traction mat used traction control software
Представлены аналитическое конструирование регулятора вертикальной скорости для обеспечение автоматического управления пассажирским самолетом в режиме ухода на второй круг. Рассмотрен выход на второй круг со всеми работающими двигателями. Синтез закона оптимального управления выполнен методом аналитического конструирования регулятора по критерию обобщенной работы А. А.Красовского. Показана методика синтеза оптимального закона управления в канале руля высоты на участке набора высоты. В канале автомата тяги использовано программное управление тягой
Представлено аналітичне конструювання регулятора вертикальної швидкості для забезпечення автоматичного управління пасажирським літаком у режимі виходу на друге коло.  Розглянутий вихід на друге коло зі всіма працюючими двигунами. Синтез закону оптимального управління  виконаний методом аналітичного конструювання  регулятора за критерієм узагальненої   праці А. А. Красовского. Показана методика синтезу оптимального закону управління  у  каналі  руля висоти на ділянці набора висоти. У каналі автомата тяги використано програмне управління тягою
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-09-29
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8921
 
Source Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 49 (2015); 70-77
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 49 (2015); 70-77
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 49 (2015); 70-77
 
Language uk