Запис Детальніше

Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Зубенко, М.Г.
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
 
Subject побутові відходи
сміттєпереробка
маркетингові дослідження
бытовые отходы
мусоропереработка
маркетинговые исследования
household waste
garbage recycling
marketing research
 
Description Розроблено нові маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами «ефект до – ефект після» та «від зворотного», що ґрунтуються на маркетингових дослідженнях і застосуванні інструментів маркетингових комунікацій. Досліджено проблему із побутовими відходами в Україні та Сумській обл. та можливі шляхи її подолання, розроблено схему процесу прийняття маркетингових рішень щодо подолання регіональної проблеми із побутовими відходами, оцінено перспективи діяльності сміттєпереробного заводу в м. Сумах. // Русск. версия: Разработаны новые маркетинговые подходы к решению региональных проблем с бытовыми отходами «эффект до – эффект после» и «от обратного», основанные на маркетинговых исследованиях и применении инструментов маркетинговых коммуникаций. Исследована проблема с бытовыми отходами в Украине и в Сумской обл. и возможные пути ее преодоления, разработана схема процесса принятия маркетинговых решений о преодолении региональных проблем с бытовыми отходами, оценены перспективы деятельности мусороперерабатывающего завода в г. Сумах.
New marketing approaches to solving regional problems with household waste «effect before – effect after» and «of reverse», based on marketing research and marketing communications tools application are proposed. The problem of household waste in Ukraine and Sumy region and the possible ways to overcome it are investigated. A scheme of the process of making decisions concerning marketing solutions to overcome regional problems with household waste is worked out. Sumy garbage recycling plant prospective is estimated.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-16T13:13:51Z
2010-12-16T13:13:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко, О. В. Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами [Текст] / О. В. Прокопенко, М. Г. Зубенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 2. - С. 10-23.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/483
 
Language uk