Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами
|
|
Creator |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Зубенко, М.Г. Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna |
|
Subject |
побутові відходи
сміттєпереробка маркетингові дослідження бытовые отходы мусоропереработка маркетинговые исследования household waste garbage recycling marketing research |
|
Description |
Розроблено нові маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами «ефект до – ефект після» та «від зворотного», що ґрунтуються на маркетингових дослідженнях і застосуванні інструментів маркетингових комунікацій. Досліджено проблему із побутовими відходами в Україні та Сумській обл. та можливі шляхи її подолання, розроблено схему процесу прийняття маркетингових рішень щодо подолання регіональної проблеми із побутовими відходами, оцінено перспективи діяльності сміттєпереробного заводу в м. Сумах. // Русск. версия: Разработаны новые маркетинговые подходы к решению региональных проблем с бытовыми отходами «эффект до – эффект после» и «от обратного», основанные на маркетинговых исследованиях и применении инструментов маркетинговых коммуникаций. Исследована проблема с бытовыми отходами в Украине и в Сумской обл. и возможные пути ее преодоления, разработана схема процесса принятия маркетинговых решений о преодолении региональных проблем с бытовыми отходами, оценены перспективы деятельности мусороперерабатывающего завода в г. Сумах.
New marketing approaches to solving regional problems with household waste «effect before – effect after» and «of reverse», based on marketing research and marketing communications tools application are proposed. The problem of household waste in Ukraine and Sumy region and the possible ways to overcome it are investigated. A scheme of the process of making decisions concerning marketing solutions to overcome regional problems with household waste is worked out. Sumy garbage recycling plant prospective is estimated. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-16T13:13:51Z
2010-12-16T13:13:51Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко, О. В. Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами [Текст] / О. В. Прокопенко, М. Г. Зубенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2009. - № 2. - С. 10-23.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/483 |
|
Language |
uk
|
|