Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3092/
|
|
Title |
Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти
Преемственность в изучении математики между начальной и средней звеньями образования Continuity in learning mathematics between primary and secondary level education |
|
Creator |
Полякова, Олена Василівна
Олексюк, Олена Андріївна |
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
Навчання математики в початковій школі створює значне підґрунтя для продовження отримання учнями математичної осві¬ти в основній школі. Але існує низка проблем, що виникає при переході із початкової школи до середньої. Тому вчителям молодшої і середньої ланок необхідно навчити дитину мислити, ставити запитання, пояснювати дії, які передують обчисленням
Обучение математике в начальной школе создает значительное основания для продолжения получения учащимися математической обра ¬ ты в основной школе. Но существует ряд проблем, возникающая при переходе из начальной школы в среднюю. Поэтому учителям младшей и средней звеньев необходимо научить ребенка мыслить, задавать вопросы, объяснять действия, которые предшествуют вычислением Learning mathematics in elementary school creates a substantial basis for continuing students receiving mathematics educa ¬ you're in elementary school. But there are a number of problems in the transition from primary to secondary school. Therefore, teachers of junior and mid-level need to teach children to think, to question, to explain the steps that precede the calculation |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3092/1/Polyakova_O_5.pdf
Полякова, Олена Василівна та Олексюк, Олена Андріївна (2013) Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти Математична Газета (8). с. 2-6. |
|