Запис Детальніше

Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3092/
 
Title Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти
Преемственность в изучении математики между начальной и средней звеньями образования
Continuity in learning mathematics between primary and secondary level education
 
Creator Полякова, Олена Василівна
Олексюк, Олена Андріївна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Навчання математики в початковій школі створює значне підґрунтя для продовження отримання учнями математичної осві¬ти в основній школі. Але існує низка проблем, що виникає при переході із початкової школи до середньої. Тому вчителям молодшої і середньої ланок необхідно навчити дитину мислити, ставити запитання, пояснювати дії, які передують обчисленням
Обучение математике в начальной школе создает значительное основания для продолжения получения учащимися математической обра ¬ ты в основной школе. Но существует ряд проблем, возникающая при переходе из начальной школы в среднюю. Поэтому учителям младшей и средней звеньев необходимо научить ребенка мыслить, задавать вопросы, объяснять действия, которые предшествуют вычислением
Learning mathematics in elementary school creates a substantial basis for continuing students receiving mathematics educa ¬ you're in elementary school. But there are a number of problems in the transition from primary to secondary school. Therefore, teachers of junior and mid-level need to teach children to think, to question, to explain the steps that precede the calculation
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3092/1/Polyakova_O_5.pdf
Полякова, Олена Василівна та Олексюк, Олена Андріївна (2013) Наступність у вивченні математики між початковою та середньою ланками освіти Математична Газета (8). с. 2-6.