Запис Детальніше

Аналіз освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи: стратегія реформування української системи професійної підготовки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10225/
 
Title Аналіз освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи: стратегія реформування української системи професійної підготовки
ANALYSIS OF EDUCATONAL QUALIFICATION GRADE OF PRESCHOOL TEACHERS IN WESTERN EUROPE: STRATAGY OF UKRAINIAN PROFESSIONAL TRAINING SYSTEM REFORMATION
Анализ образовательно-квалиффикационных уровней педагогов дошкольного образования в странах Западной Европы: стратегия реформирования украинской системы профессиональной подготовки
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Міжнародні
Збірники наукових праць
 
Description У статті аналізуються особливості професійної підготовки дошкільних вчителів у країнах Західної Європи. Навчальні класи і спеціальності кваліфікації, які нагороджуються випускники вищої освіти в області "дошкільної освіти" характеризуються. Вимоги до "навчання в Європі та їх вплив на вчителів майбутніх дошкільних педагогів системи освіти в Західній Європі представлені в цьому питанні. Аналіз зазначених аспектів дозволило визначити доцільність і необхідність вивчення освітнього цензу оцінки зарубіжних університетів характеристик з метою їх адаптації в системі вищої педагогічної освіти України, який надаватиме ефективну трансформацію національної вищої педагогічної освіти на європейські стандарти професійна підготовка.
The article analyzes the peculiarities of preschool teachers’ professional training in West European countries. Educational qualification grades and specialties, which are awarded to graduates of higher education in the field of "Preschool Education" are characterized. The requirements to the future preschool teachers’ training in Europe and their influence on teachers’ educational system in Western Europe are presented in the issue. The analysis of the mentioned aspects enabled the determination of appropriateness and necessity of studying the educational qualification grades of foreign universities characteristics in order to adapt them in Ukrainian higher pedagogical education system, that will provide effective transformation of the national higher pedagogical education to European standards of professional training.
В статье проанализированы особенности подготовки дошкольных педагогов в западноевропейских странах; дана характеристика образовательно-квалификационных уровней и специальностей, которые присваиваются выпускникам высших учебных заведений по направлению «дошкольное образование»; определены требования к профессиональной подготовке будущих дошкольных педагогов в Европе и их влияние на систему педагогического образования в странах Западной Европы. Анализ указанных аспектов сделал определения целесообразности и необходимости изучения особенностей образовательно-квалификационных уровней зарубежных университетов с целью ихньох адаптации в высших учебных заведениях Украины, которая будет обеспечивать эффективную трансформацию отечественной высшего педагогического образования к европейским стандартам профессиональной подготовки специалистов.
 
Publisher Varna University of Management
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10225/1/Melnyk_NI_Analys.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Аналіз освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи: стратегія реформування української системи професійної підготовки Year book of Varna University of Management (VIII). с. 253-263.