Запис Детальніше

Місце музейної педагогіки в освітньому процесі сучасного дошкільного навчально закладу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10251/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znppo_2015_18_72
 
Title Місце музейної педагогіки в освітньому процесі сучасного дошкільного навчально закладу
The place of museum pedagogy in the educational process of modern preschool establishments
 
Creator Бєлєнька, Ганна Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць
 
Description У статті розкрито роль музейної педагогіки в освітньому процесі дошкільного навчальногс закладу, специфіку музею, що функціонує у дитячому садку, його завдання і змістове наповнення, а також представлено алгоритм створення музею власними силами педагогічного колективу дошкільного навчального закладу. Автор зазначає, що всі базові характеристики особистості закладаються в ранньому та дошкільному віці. Тому в сучасному освітньому просторі значна увага приділена створенню відповідного розвивального середовища, пошуку нових форм і методів організації виховної роботи з дітьми, починаючи з першої ланки освітньої системи в Україні - дошкільної освіти. Одним із шляхів реалізації окреслених завдань є створення в дошкільних навчальних закладах музейного середовища - міні-музеїв для дітей і дорослих, що займають окреме приміщення, чи музейних експозицій, що знаходяться в групових кімнатах. Музейна педагогіка розглядається як важливий чинник пізнавального, естетичного, розумового і творчого розвитку дітей, одну а з форм соціалізаціїдитини, що відбувається шляхом залучення її до історичної і культурної спадщини суспільства. Головна ознака музею - наявність у складі йогс експонатів речей, що мають історичну чи культурну цінність: оригінали (а не копії) документів, справжні речі (а не їх фотографії), що належали конкретній людині або мають історичну цінність через давність свого походження, оригінальні художні твори (а не їх ксерокопії) тощо.
The article deals with the role of museum pedagogy in kindergarten's educational process, the specificity of the museum, which operates in kindergarten, its function and meaning are presented in the article kindergarten museums creating and development algorithm for teaching staff is proposed by the author.
The author notes that all the bask personality characteristics are laid in the early preschool years. Sc in today's educational environment considerable attention paid to creating an appropriate development^, environment, the search for new forms and methods of educational work with children from the first level of the education system in Ukraine - preschool education.
One of the ways to implement these objectives is to create a preschool museum environment - mini museum for children and adults, occupying a separate room or museum exhibitions that are group rooms. Museum pedagogy is seen as an important educational, aesthetic, intellectual and creative development of children, a form of socialization of the child that is by bringing it to the historical and cultural heritage of society. The main feature of the museum - its presence in the exhibits of things which have historical or cultural value: original (not their copies) documents, the real thing (instead of pictures), belonging i: a person or historical value because of the remoteness of their origin, original art works (but not ther photocopies) and so on.
 
Publisher Кам'янець-Подільський нацыональний університет ім. Івана Огієнка
 
Date 2015-01
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10251/7/G_BELENKOIA_znppo_2015_18_72.pdf
Бєлєнька, Ганна Володимирівна (2015) Місце музейної педагогіки в освітньому процесі сучасного дошкільного навчально закладу Педагогічний процес: теорія та практика "Камянець Подільський" (18). с. 396-400. ISSN 2078-1687