Запис Детальніше

Духовно-філософське осмислення трагізму постпросвітницької доби у дзеркалі епістолярію Володимира Свідзінського

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Духовно-філософське осмислення трагізму постпросвітницької доби у дзеркалі епістолярію Володимира Свідзінського
 
Creator Ямчук, П.
 
Subject Філософія
 
Description У статті з філософсько-українознавчих засад досліджується феномен поетичного діаріушу й повсякденного буття визначного поета ХХ ст. – Володимира Свідзінського. Окремо окреслюється сутність світоглядно-буттєвого контексту епохи, в якій був змушений творити митець. Визначені закономірності специфіки духовно-філософського впливу поета на вітчизняну естетику й світобачення.
В статье исходя из философско-украиноведческих диспозиций исследуется феномен поэтической деятельности и бытия выдающегося поэта ХХ века Владимира Свидзинского. Отдельно рассматривается сущность мировоззренческо-бытийного контекста эпохи, в которой был вынужден творить художник слова. Определены закономерности специфики духовно-философского влияния поэта на отечественную эстетику и мировоззрение.
In the article, phenomenon of poetic activity and existence of the distinguished poet of the XXth century Vladimir Svidzinskij is investigated on the basis of Ukrainian philosophical dispositions. The essence of the world outlook of the age where the poet had to create is also considered. Objective laws for specific characters of the poet’s spiritual and philosophical influence on the native aesthetics and outlook is determined.
 
Date 2015-10-01T20:27:05Z
2015-10-01T20:27:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Духовно-філософське осмислення трагізму постпросвітницької доби у дзеркалі епістолярію Володимира Свідзінського / П. Ямчук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 2. — С. 53-62. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
1728-3671
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86829
82.1
 
Language uk
 
Relation Наука. Релігія. Суспільство
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України