Обгрунтування прийнятності моделей управління технічним обслуговуванням повітряних суден
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування прийнятності моделей управління технічним обслуговуванням повітряних суден
Обоснование приемлемости моделей управления техническим обслуживанием воздушных судов Justification admissibility management models aircraft maintenance |
|
Creator |
Жолдаков, О. О.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
математична модель; детермінованість; нечіткість; узгодженість рішень
УДК 681.518 — УДК 681.518 — UDC 681.518 |
|
Description |
Розглянуто проблему побудови математичної моделі задачі керування технічним обслуговуванням повітряних суден (ТО ПС) яка б дозволяла використовувати сучасні обчислювальні засоби для оперативного її розв’язання. Описані два підходи, в одному з яких переважає традиційний інструментарій із жорстко детермінованими показниками і результатами розрахунків, а в другому за основу беруться експертні оцінки, що узагальнюють набутий спеціалістами досвід. Із множини рішень за двома моделями за основу беруться такі, що являють менший ступінь розбіжності
Рассмотрена проблема построения математической модели задачи техобслуживания воздушных судов (ТО ПС) которая позволяет использовать современные вычислительные средства для оперативного ее решения. Описанные два подхода, в одном из которых преобладает традиционный инструментарий с жестко детерминированными показателями и результатами расчетов, а во втором за основу берутся экспертные оценки, обобщающие накопленный специалистами опыт. Из множества решений по двум моделям за основу берутся такие, что являют меньшую степень расхождения The problem of mathematical modeling of the problem of control of the maintenance of aircraft (aircraft maintenance) that would allow to use modern computational tools for quick address it. We describe two approaches, one of which is dominated by traditional instruments with strictly deterministic performance and results of calculations, and the second on the basis of expert assessments taken that summarize the experience gained by specialists. From the set of solutions for the two models are taken as a basis such that the differences are smaller degree смотрена проблема построения математической модели задачи техобслуживания воздушных судов (ТО ПС) которая позволяет использовать современные вычислительные средства для оперативного ее решения. Описанные два подхода, в одном из которых преобладает традиционный инструментарий с жестко детерминированными показателями и результатами расчетов, а во втором за основу берутся экспертные оценки, обобщающие накопленный специалистами опыт. Из множества решений по двум моделям за основу берутся такие, что являют меньшую степень расхождения |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-02
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8944
|
|
Source |
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 50 (2015); 60-64
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 50 (2015); 60-64 Problems of Informatization and Management; Том 2, № 50 (2015); 60-64 |
|
Language |
uk
|
|