Запис Детальніше

Розробка технології ізолювання танків суден для перевезення гарячих наливних вантажів = Development of ship's tank insulate technology for hot liquid cargoes carriage

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка технології ізолювання танків суден для перевезення гарячих наливних вантажів = Development of ship's tank insulate technology for hot liquid cargoes carriage
 
Creator Казимиренко, Юлія Олексіївна
Kazymyrenko, Y. A.
 
Subject судна для гарячих наливних вантажів
вантажний танк
технологія ізолювання
теплоізоляційна конструкція
виготовлення секцій
модернізація суден
ships for hot liquid cargoes
insulate technology
cargo tank
heat-insulating design
manufacturing of section
modernization of ships
 
Description Дисертація присвячена розробці нової технології ізолювання танків
при побудові та модернізації суден для перевезення наливних вантажів у
розігрітому до температур 130-265 °С стані, таких як сірка, асфальт, бітум,
синтетичні смоли. Розроблена технологія дозволяє через виготовлення
секцій з попередньо нанесеною тепловою ізоляцією перенести основний
об'єм ізоляційних робіт до умов цеху. В основу розробки покладені
принципи стабілізування тепловтрат з поверхні вантажних танків та
підвищення екологічної безпеки суден, що досягнено за рахунок розробки
фізичної моделі отримання нового вогнетривкого теплоізоляційного шару
- синтактичного піноскла. Основні наукові результати роботи знайшли
практичне застосування на підприємствах суднобудівної галузі = The dissertation is devoted to new tanks insulate technology at
manufacturing and modernization of ship's for liquid cargoes carriage in warm
up up to temperature 130265 °C, such as sulfur, asphalt, bitumen, synthetic
pitches. The developed technology allows to transfer the basic volume of
insulating works to shop conditions, with the help of a new technology of ship's
hull sections manufacturing with the preliminary thermal insulation put. In a
basis of this work is situate the principles of stabilization of thermal losses from
a surface of cargo tanks and increasing of ecological ship's safety, that is
achieved on the basis of physical model development for reception of new
refractory heat-insulating layer structure - syntactic cellular glass. The main
scientific results have found practical application at the shipbuilding
enterprises.
Казимиренко, Ю. О.

Розробка технології ізолювання танків суден для перевезення гарячих наливних вантажів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.04 / Ю. О. Казимиренко ; УДМТУ ; наук. кер. Є. Т. Бурдун. - Миколаїв, 2002. - 20 с.
 
Date 2012-04-11T10:18:40Z
2012-04-11T10:18:40Z
2012-04-11
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/517
 
Language other
 
Relation УДК 539.3:678.067