Запис Детальніше

Підвищення паливної економічності суднових газодизель-генераторів шляхом інтенсифікації впорскування запального палива = The beneficial effect of fuel consumption redundancy of gas-diesel generators by means of intensification of fuel charge injection

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення паливної економічності суднових газодизель-генераторів шляхом інтенсифікації впорскування запального палива = The beneficial effect of fuel consumption redundancy of gas-diesel generators by means of intensification of fuel charge injection
 
Creator Доценко, Сергій Михайлович
Dotsenko, S. M.
 
Subject газодизельні двигуни
запальна доза
конвертація
модулятор імпульсів тиску
gas-diesel engines
fuel charge
conversion
impulse pressure modulator
 
Description Дисертація присвячена підвищенню паливної економічності
суднових газодизель-генераторів за рахунок використання газоподібного
та зниження запальної дози дизельного палива. Зменшення розміру
запальної дози досягається шляхом інтенсифікації процесу впорскування
палива. Для вирішення поставленої задачі в штатну паливну систему
газодизеля вводиться додатковий елемент - модулятор імпульсів тиску.
Також вносяться конструктивні зміни, які зменшують ефективний
прохідний переріз соплових отворів форсунки. Наведено результати
експлуатації газодизель-генераторів, у результаті яких встановлена
принципова можливість ефективного зменшення розміру запальної дози
дизельного палива при використанні MIT до величини 3..5 %. При цьому
витрата дизельного палива для газодизеля 6 ГЖЧН 26/34 знижується з 18
до 6 кг/год (з 10 до 3 %). Запропоновані зміни окупилися протягом 290
годин роботи та дозволяють без значних капітальних витрат конвертувати
суднові дизельні двигуни в газодизельні, що значно підвищить паливну
економічність, моторесурс та покращить екологічні показники двигуна = The beneficial effect of fuel consumption redundancy of ship's gas-diesel
generators by means of using gaseous fuel and reduction of fuel oil charge has
been elaborated in the thesis. The reduction of fuel oil charge by means of
intensification of fuel charge injection has been presented.
The additional element, impulse pressure modulator has been introduced
into the permanent gas-fuel system for achieving this goal.
And also constructive changes which allow to reduce the effective entrance
cross-section of nozzle has been offered. The results of gas-diesel
maintenance has been showed which led to possibility of effective reduction of
fuel oil charge when using IPM to 3...5%. The consumption of fuel oil for gasdiesel
6 GLFCS 26/34 is reduced from 18 kg to 6 kg (from 1 0% to 3 %). These
changes cover the expenses during 290 hours work, and allowed to convert the
ship's diesel engines into gas-diesel without great investment costs that will
considerably economize the fuel consumption, working resource and provide
better environmental features of the engine
Доценко, С. М.

Підвищення паливної економічності суднових газодизель-генераторів шляхом інтенсифікації впорскування запального палива : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.05 / С. М. Доценко ; НУК ; наук. кер. Б. Г. Тимошевський. - Миколаїв, 2006. - 22 с.
 
Date 2012-05-17T08:04:02Z
2012-05-17T08:04:02Z
2012-05-17
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/532
 
Language other
 
Relation УДК 621.436