Запис Детальніше

Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" = Sociocultural paradigm in the "ESP (English for Special Purposes) program"

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" = Sociocultural paradigm in the "ESP (English for Special Purposes) program"
 
Creator Ратушняк, Я. І.
Ratushnyak, Y. I.
 
Subject соціокультурна компетенція
культура
навчання
англійська мова професійного спрямування
лінгвокраїнознавство
комунікативно-діяльнісний підхід
sociocultural competence
culture
teaching
ESP (English for Special Purposes)
lingvo-country studies
communicative activity approach
 
Description Проаналізовано методики навчання іноземній мові на основі "Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання". Визначені основні складові соціокультурної компетенції в рамках "Програми з англійської мови для професійного спілкування". Проаналізовано ступінь важливості формування соціокультурної компетенції в межах комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов. = Methods of teaching foreign language through "The Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment" are analyzed. The basic components of sociocultural competence in the "English for Special Purposes program" are defined. The degree of importance of the formation of sociocultural competence within communicative activity approach to teaching foreign languages is analyzed.
Ратушняк, Я. І. Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" / Я. І. Ратушняк // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2013. – Вип. 6. – С. 112–114.
 
Date 2015-06-10T07:14:09Z
2015-06-10T07:14:09Z
2015-06-10
 
Type Article
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/1509
 
Language other
 
Relation УДК;378.147:811.811