Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" = Sociocultural paradigm in the "ESP (English for Special Purposes) program"
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" = Sociocultural paradigm in the "ESP (English for Special Purposes) program"
|
|
Creator |
Ратушняк, Я. І.
Ratushnyak, Y. I. |
|
Subject |
соціокультурна компетенція
культура навчання англійська мова професійного спрямування лінгвокраїнознавство комунікативно-діяльнісний підхід sociocultural competence culture teaching ESP (English for Special Purposes) lingvo-country studies communicative activity approach |
|
Description |
Проаналізовано методики навчання іноземній мові на основі "Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання". Визначені основні складові соціокультурної компетенції в рамках "Програми з англійської мови для професійного спілкування". Проаналізовано ступінь важливості формування соціокультурної компетенції в межах комунікативно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов. = Methods of teaching foreign language through "The Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment" are analyzed. The basic components of sociocultural competence in the "English for Special Purposes program" are defined. The degree of importance of the formation of sociocultural competence within communicative activity approach to teaching foreign languages is analyzed.
Ратушняк, Я. І. Соціокультурна парадигма "програми з англійської мови для професійного спілкування" / Я. І. Ратушняк // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2013. – Вип. 6. – С. 112–114. |
|
Date |
2015-06-10T07:14:09Z
2015-06-10T07:14:09Z 2015-06-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/1509
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;378.147:811.811
|
|