Запис Детальніше

Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту = The role of language cliché in preparation and perception of business text

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту = The role of language cliché in preparation and perception of business text
 
Creator Гарбар, А. І.
Гарбар, І. В.
Garbar, A. I.
Garbar, I. V
 
Subject кліше
мовні конструкції
мовний штамп
типовий текст
документ
варіювання
комунікативна ситуація
ділове мовлення
cliché
language constructions
language cliché
typical text
document
modifying
communicative situation
business language
 
Description У статті розкрито роль мовних штампів у підготовці і сприйнятті ділового тексту, що має правову значимість і відображає певну виробничу ситуацію. Стаття орієнтує на вибір відповідних типів і жанрів, ключових фраз, мовних прийомів ділових текстів. = The role of cliché in preparation and perception of business text, which has the legal significance and reflects the definite industrial situation, has been discovered in the article. It’s necessary to note the frequency of cliché expressions, commerce and industrial terminology. The article has oriented on the choice of the proper types and genres, key phrases, language methods of business text.
Гарбар, А. І. Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту / А. І. Гарбар, І. В. Гарбар // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2012. – Вип. 5. – С. 5–8.
 
Date 2015-06-12T11:43:15Z
2015-06-12T11:43:15Z
2015-06-12
 
Type Article
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/1517
 
Language other
 
Relation УДК;811.161.2