Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту = The role of language cliché in preparation and perception of business text
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту = The role of language cliché in preparation and perception of business text
|
|
Creator |
Гарбар, А. І.
Гарбар, І. В. Garbar, A. I. Garbar, I. V |
|
Subject |
кліше
мовні конструкції мовний штамп типовий текст документ варіювання комунікативна ситуація ділове мовлення cliché language constructions language cliché typical text document modifying communicative situation business language |
|
Description |
У статті розкрито роль мовних штампів у підготовці і сприйнятті ділового тексту, що має правову значимість і відображає певну виробничу ситуацію. Стаття орієнтує на вибір відповідних типів і жанрів, ключових фраз, мовних прийомів ділових текстів. = The role of cliché in preparation and perception of business text, which has the legal significance and reflects the definite industrial situation, has been discovered in the article. It’s necessary to note the frequency of cliché expressions, commerce and industrial terminology. The article has oriented on the choice of the proper types and genres, key phrases, language methods of business text.
Гарбар, А. І. Роль мовних кліше у підготовці і сприйнятті ділового тексту / А. І. Гарбар, І. В. Гарбар // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2012. – Вип. 5. – С. 5–8. |
|
Date |
2015-06-12T11:43:15Z
2015-06-12T11:43:15Z 2015-06-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/1517
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2
|
|