Запис Детальніше

Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
 
Creator Моісєєва, Ф.А.
Усачов, В.А.
 
Subject Філософія
 
Description У статті розглядається процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, подається оцінка «за» і «проти» Болонського процесу в Україні. Суть Болонського процесу полягає у формуванні перспективи загальноєвропейської системи вищої освіти, що ґрунтується на спільності фундаментальних принципів функціонування. Цей процес з’явився поштовхом для перегляду принципів і методології контролю якості освіти за міжнародними стандартами і позитивно впливає на якості підготовки студентів в українських вузах.
В статье рассматривается процесс интеграции системы образования Украины к Европе, внедрение принципов Болонского процесса в университетскую систему образования, пересмотра методологии контроля качества образования в системе высшей школы, дается оценка «за и против» Болонского процесса в Украине. Суть Болонского процесса состоит в формировании перспективы общеевропейской системы высшего образования, основывающейся на общности фундаментальных принципов функционирования. Этот процесс является толчком для пересмотра принципов и методологии контроля качества образования по международным стандартам и положительно влияет на качество подготовки студентов в украинских вузах.
The article examines the process of Ukrainian education system integration to Europe, the intrusion the principles of Bologna process to the university system of education. It revises the education quality control methodology in the system of high school. It is given the evaluation of «pro and con» of Bologna process in Ukraine. The essence of the Bologna process is the formation of the future European system of high education, which is based on the fundamental principles of community functioning.This process was the stimulus for the revision of the principles and methodology of quality management education according to the international standards.
 
Date 2015-10-08T17:26:46Z
2015-10-08T17:26:46Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф.А. Моісєєва, В.А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2014. — № 1. — С. 36-40. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
1728-3671
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86995
378:[005.6+006.44](4:477)
 
Language uk
 
Relation Наука. Релігія. Суспільство
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України