Запис Детальніше

Оптимізація параметрів табличного регулятора стабілізації каналу тангажу із застосуванням генетичних алгоритмів

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація параметрів табличного регулятора стабілізації каналу тангажу із застосуванням генетичних алгоритмів
Оптимизация параметров табличного регулятора стабилизации канала тангажа с использованием генетических алгоритмов
GAIN-SCHEDULING OPTIMISATION OF PITCH HOLD MODE BASED ON GENETIC ALGORITHMS
 
Creator Nadsadna, Оlga; ANTONOV Company
 
Subject
безпілотний літальний апарат; генетичний алгоритм; ПІД-регулятор; робастність; табличний регулятор
629.735.33-519(045)

беспилотный летательный аппарат; генетический алгоритм; ПИД-регулятор; робастность;. табличный регулятор
629.735.33-519(045)

gain-scheduled controller; genetic algorithm; PID-controller; robustness; unmanned aerial vehicle
629.735.33-519(045)
 
Description Безпілотні літальні апарати останнього покоління розробляються для різних сфер експлуатації і можуть застосовуватися для виконання як військових, так і цивільних цілей. Такі безпілотні літальні апарати функціонують у широкому діапазоні збурень. Процедура оптимізації на основі генетичного алгоритму забезпечує високі показники якості та робастності для збурених моделей динаміки замкнутої системи управління.
Беспилотные летательные аппараты последнего поколения разрабатываются для различных сфер эксплуатации и могут применяться для выполнения как военных, так и гражданских задач. Такие беспилотные летательные аппараты функционируют в широком диапазоне возмущений. Процедура оптимизации на основе генетического алгоритма обеспечивает высокие показатели качества и робастности для возмущенных моделей динамики замкнутой системы управления.
This paper presents an algorithm that was developed to select the best controller gains. The method is based on solving robust optimization problem for family of gain-scheduled PID-controllers. Parametric robust optimization provided by using genetic algorithm approach. This technique is useful to obtain flexibility and robustness in the controller automatic design.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8959
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 64, № 3 (2015); 35-39
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 64, № 3 (2015); 35-39
Proceedings of National Aviation University; Том 64, № 3 (2015); 35-39
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).