Прогнозування траєкторії польоту літака під час безмоторного заходу на посадку
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогнозування траєкторії польоту літака під час безмоторного заходу на посадку
Прогнозирование траектории полета самолета во время безмоторного захода на посадку PREDICTING THE FLIGHT PATH OF THE AIRCRAFT DURING ENGINELESS APPROACH |
|
Creator |
Korshunov, Nikolay; ANTONOV company
|
|
Subject |
—
графічний дисплей вертикальної навігації; еквівалентний вітер; навігаційний обчислювач; приводний радіомаяк; траєкторія посадки 629.735.072.4:351.814.343.7(045) — графический дисплей вертикальной навигации; навигационный вычислитель; приводной радиомаяк; траектория посадки; эквивалентный ветер 629.735.072.4:351.814.343.7(045) — approach path; flight management system; graphic VNAV display; equivalent wind; non-directional beacon 629.735.072.4:351.814.343.7(045) |
|
Description |
У статті описано вплив вітру на траєкторію польоту літака протягом безмоторного заходу на посадку. Для розрахунку пройденого шляху використовується поняття еквівалентного вітру. Поняття про еквівалентний вітер пов’язано з конкретним значенням фактичного вітру й напрямком польоту. Еквівалентний вітер особливо зручно використовувати у тих випадках, коли необхідно врахувати вплив вітру на маршруті або на окремихйого частинах. Обговорюються різні способи індикації траєкторії посадки. Також розглянуто загальний алгоритм урахування впливу вітру на траєкторію польоту літака.
В статье описывается влияние ветра на траекторию полёта самолета во время безмоторного захода на посадку. Для учета пройденного пути применяется понятие эквивалентного ветра. Понятие об эквивалентном ветре связано с конкретным значением фактического ветра и направлением полета. Эквивалентный ветер особенно удобно использовать в тех случаях, когда надо учитывать влияние ветра по всему маршруту полета или на его определенной части. Обсуждаются способы индикации посадочной траектории. Также рассмотрен общий алгоритм учета влияния ветра на траекторию полета самолета при посадке. In this article we describe the influence of wind on the path of the aircraft during engineless landing and discuss methods of approach path. In addition, the paper considers the general algorithm accounting influence of wind on the approach path. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8968
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 64, № 3 (2015); 51-54
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 64, № 3 (2015); 51-54 Proceedings of National Aviation University; Том 64, № 3 (2015); 51-54 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|