Запис Детальніше

Підготовка фахівців до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами на основі компетентнісного підходу як наукова проблема

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10360/
978-966-2760-18-7 (7)
 
Title Підготовка фахівців до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами на основі компетентнісного підходу як наукова проблема
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць
 
Description У статті представлено шляхи розвитку компетентнісного підходу в системі підготовки фахівців у вищих навчальних закладах різних країн світу. Висвітлено наукові ідеї провідних вчених Західної Європи, США, Росії та України, які стосуються модернізації освіти та підготовки фахівців на основі компетентнісного підходу. Проведений аналіз зарубіжного і вітчизняного досвіду з формування професійної компетентності дозволив обґрунтувати доцільність вирішення актуальної наукової проблеми щодо підготовки фахівців до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами на основі компетентнісного підходу.
В статье представлено пути развития компетентносного похода в системе подготовки специалистов в высших учебных заведениях. Описаны научные идеи ведущих ученых Западной Европы, США, России и Украины про модернизацию образования и подготовку специалистов на основе компетентностного подхода. Проведенный анализ зарубежного и отечественного опыта по формированию профессиональной компетентности позволил обосновать целесообразность решения актуальной научной проблемы подготовки специалистов к инклюзивному обучению детей с особыми потребностями на основе компетентностного подхода.
The paper presents the ways of the development of competency approach in training of specialists at universities around the world. The author deals with scientific ideas of leading scientists in Western Europe, USA, Russia and Ukraine which are concerning the modernization of education and training based on the competence approach. The analysis of foreign and national experience of formation of professional competence allowed to prove feasibility of solving urgent scientific problems in training of specialists to inclusive education of children with special needs on the basis of competence approach.
 
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10360/1/O_Martynchuk_VOUKIEOP_58_5_IL_KSPKIO.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2015) Підготовка фахівців до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами на основі компетентнісного підходу як наукова проблема Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 7 (35). с. 408-416.