Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Ильяшенко, Сергей Николаевич |
|
Subject |
маркетинг інновацій
інновації маркетинг инноваций инновации innovation товарні інновації товарные инновации ринок інновацій в Україні рынок инноваций в Украине |
|
Description |
У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/756 |
|
Publisher |
Університетська книга
|
|
Date |
2010-12-20T12:34:04Z
2010-12-20T12:34:04Z 2008 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 615 с.
978-966-680-403-0 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/756 |
|
Language |
uk
|
|