Запис Детальніше

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Ильяшенко, Сергей Николаевич
 
Subject маркетинг інновацій
інновації
маркетинг инноваций
инновации
innovation
товарні інновації
товарные инновации
ринок інновацій в Україні
рынок инноваций в Украине
 
Description У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційиої діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок.
Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на заса¬дах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційноі діяльності.
Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/756
 
Publisher Університетська книга
 
Date 2010-12-20T12:34:04Z
2010-12-20T12:34:04Z
2008
 
Type Monograph
 
Identifier Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 615 с.
978-966-680-403-0
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/756
 
Language uk