Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін
|
|
Creator |
Сидорчук, Анюта Степанівна
Москалюк, В.Д. Сидорчук, Л.І. Сидорчук, І.Й. |
|
Description |
У цій статті обговорено аспекти самонавчання у традиційній та інноваційній освітніх системах. Особливу увагу приділено впровадженню компетентнісного підходу у викладанні за інноваційною педагогічною системою. Визначено основні групи компетентності медичного студента як майбутнього висококваліфікованого спеціаліста. Активізація самонавчання може бути можливою виключно за активної участі компетентного викладача, який впроваджує ідеї інноваційної педагогіки. Професійна компетентність пов’язана з соціальною, політичною (готовністю вирішувати проблеми), інформаційною (знаходження релевантних джерел), комунікативною та культурною (бажання та здатність жити й працювати у багатокультурному суспільстві). Організація мобільних програм обміну для медичних студентів може виконати завдання самоосвіти у медичному університеті.
|
|
Date |
2015-10-15T08:53:38Z
2015-10-15T08:53:38Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1681-2751
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9517 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Медична освіта № 3 (додаток);С. 175-177.
|
|
Format |
application/pdf
|
|