Запис Детальніше

Social, psychological and pedagogical approaches to the definition of the creative personality

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10295/
978-966-931-023-1
 
Title Social, psychological and pedagogical approaches to the definition of the creative personality
Соціальні, психологічні та педагогічні підходи до визначення творчої особистості
Социальные, психологические и педагогические подходы к определению творческой личности
 
Creator Сисоєва, Світлана Олександрівна
 
Subject Монографії
 
Description Collective monograph devoted to the 25th anniversary of the first in Ukraine and the former Soviet pedagogical creativity department, accumulates the results of studies leading Ukrainian scientists and their academic schools on multifaceted problems of high effective professional work of educational personnel. Presented in the publication of original conceptual ideas, models, approaches, technologies are developing modern fundamental strategy of modernization of vocational training educational profile and the educational disclose effective means of activation of their creative development, professional fulfillment, the formation of individual style of pedagogical skills and culture of professional conduct.This monograph is intended for researchers, academics and рostgraduate education institutions, practicing teachers, administrative staff of the educational sector.
Колективна монографія, присвячена 25-річчю першої в Україні та колишньому СРСР кафедри педагогічної творчості, акумулює результати досліджень провідних українських вчених та їх наукових шкіл щодо багатоаспектної проблеми високоякісної ефективної професійної праці освітянських кадрів. Презентовані у виданні оригінальні концептуальні ідеї, моделі, підходи, технології вибудовують сучасну фундаментальну стратегію модернізації професійної підготовки фахівців освітньо-виховного профілю та розкривають дієві засоби активізації процесів їх творчого розвитку, професійної самореалізації, формування індивідуального стилю, педагогічної майстерності та культури професійної поведінки.
Монографію адресовано науковцям, викладачам вищих навчальних закладів та установ післядипломної освіти, педагогам-практикам, управлінським кадрам освітньої галузі.
Коллективная монография, посвященная 25-летию первой в Украине и бывшем СССР кафедры педагогического творчества, аккумулирует результаты исследований ведущих украинских ученых и их научных школ по многоаспектной проблемы высококачественной эффективной профессиональной работы образовательных кадров. Представленные в издании оригинальные концептуальные идеи, модели, подходы, технологии выстраивают современную фундаментальную стратегию модернизации профессиональной подготовки специалистов образовательно-воспитательного профиля и раскрывают действенные средства активизации процессов их творческого развития, профессиональной самореализации, формирования индивидуального стиля, педагогического мастерства и культуры профессионального поведения.
Монография адресована научным работникам, преподавателям высших учебных заведений и учреждений последипломного образования, педагогам-практикам, управленческим кадрам образования.
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Розділ підручника/навчального посібника
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10295/1/Sysoieva%20S.O.%20monografia.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна (2015) Соціальні, психологічні та педагогічні підходи до визначення творчої особистості In: Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи. НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ, с. 28-61.