Запис Детальніше

Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10432/
 
Title Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації
Психологические особенности реализации творческого потенциала воспитателей ДОУ в условиях повышения профессиональной педагогической квалификации
Psychological peculiarities of creative potential implementation among the educators of pre-school centres on the conditions of professional improvement
 
Creator Шопіна, Марина Олександрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Основну увагу в статті зосереджено на понятті розвитку творчого потенціалу вихователів дошкільних закладів, що розглядається як сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога дошкільної освіти, що виражає готовність удосконалювати педагогічну діяльність. Аналізуються підходи до специфіки прояву психологічних властивостей та можливостей реалізації творчого потенціалу.
Розглянуто особливості розвитку та реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ на курсах післядипломної педагогічної освіти. Простежено різноманітні прояви творчого потенціалу особистості вихователя, визначено методи підвищення творчого потенціалу педагога дошкільної освіти. У статті розглядаються чинники, що сприяють розвитку творчого потенціалу вихователя, висвітлено творчий потенціал педагога дошкільної освіти, як динамічну особистісну структуру, що виражається інтеграцією ціннісного, когнітивного та діяльнісного компонентів.
Основное внимание в статье сосредоточено на понятии развития творческого потенциала воспитателей дошкольных учреждений, который рассматривается как совокупность социокультурных и творческих характеристик личности педагога дошкольного образования, выражающие готовность совершенствовать педагогическую деятельность. Анализируются подходы к специфике проявления психологических свойств и возможностей реализации творческого потенциала.
Рассмотрены особенности развития и реализации творческого потенциала воспитателей ДОУ на курсах последипломного педагогического образования. Прослежены разнообразные проявления творческого потенциала личности воспитателя, определены методы повышения творческого потенциала педагога дошкольного образования. В статье рассматриваются факторы, способствующие развитию творческого потенциала воспитателя, отражен творческий потенциал педагога дошкольного образования как динамическую личностную структуру, которая выражается интеграцией ценностного, когнитивного и деятельностного компонентов.
This article focuses its attention on the notion of the creative potential development among the teachers of preschool centers. This notion is treated as the combination of social cultural and creative characteristics of teacher from pre-school education who is ready to improve its pedagogical activity. This article analyses the approaches towards the specificity of psychological traits revealing together with the possibilities of creative potential implementation.
This article reviews the peculiarities of pre-schhols establishments educators’ creative potential development at improvement courses. It traces various peculiarities of person creative potential development, defines the methods of pre-school establishments educator creative potential improvement.
At the same time it reviews the factors causing the creative potential development among pre-school establishment educators as dynamic personality structure implemented in form of integration of valuable, cognitive and activity components.
This article reviews various forms of cooperation with the educators of pre-school establishments. The following methods such as creative tasks solving, methods of psychological activization of creativity, brain storming method have shown high efficiency in their work with pre-school establishment educators.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015-02-03
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10432/1/dnz.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2015) Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ХІІ (21). с. 321-328. ISSN 2072-4772