Запис Детальніше

Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана
 
Creator Ибрагимов, Ш.М.
 
Subject Міжнародна та регіональна економіка
 
Description В статье исследовано значение ценового фактора роста конкурентоспособности на потребительском рынке Азербайджана, охарактеризован механизм его влияния на производство продукции, а также представлены результаты влияния ценового и неценового факторов на рынке страны.
У статті досліджено значення цінового чинника зростання конкурентоспроможності на споживчому ринку Азербайджану, охарактеризовано механізм його впливу на виробництво продукції, а також представлено результати впливу цінового і нецінового чинників на ринку країни.
The article price factor of competitiveness in consumer market and its role in economic development are considered.
 
Date 2015-10-21T07:16:50Z
2015-10-21T07:16:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана / Ш.М. Ибрагимов // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 84-87. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87542
330.123.4:338.5(479.24)
 
Language ru
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України