Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана
|
|
Creator |
Ибрагимов, Ш.М.
|
|
Subject |
Міжнародна та регіональна економіка
|
|
Description |
В статье исследовано значение ценового фактора роста конкурентоспособности на потребительском рынке Азербайджана, охарактеризован механизм его влияния на производство продукции, а также представлены результаты влияния ценового и неценового факторов на рынке страны.
У статті досліджено значення цінового чинника зростання конкурентоспроможності на споживчому ринку Азербайджану, охарактеризовано механізм його впливу на виробництво продукції, а також представлено результати впливу цінового і нецінового чинників на ринку країни. The article price factor of competitiveness in consumer market and its role in economic development are considered. |
|
Date |
2015-10-21T07:16:50Z
2015-10-21T07:16:50Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ценовой фактор роста конкурентоспособности потребительских товаров и его роль в экономическом развитии Азербайджана / Ш.М. Ибрагимов // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 1 (39). — С. 84-87. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87542 330.123.4:338.5(479.24) |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|