Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10463/
|
|
Title |
Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд)
Первый класс: синдром радости или печали? (Психофизиологический взгляд) First form: syndrome joy or amount? (Psychophysiological review) |
|
Creator |
Кочерга, Олександр Васильович
|
|
Description |
Представлено психофізіологічні особливості процесу входження в роль учня першого класу. Показано особливості позитивної підтримки першокласників. Розкрито природні перепни для швидкої адаптації до навчання в першому класі.
Представлены психофизиологические особенности процесса вхождения в роль ученика первого класса. Показаны особенности положительной поддержки первоклассников. Раскрыты природные перепны для быстрой адаптации к обучению в первом классе. Presented physiological characteristics of the process of entering the first grade student role. The features of positive support for first-graders. Solved natural perepny to quickly adapt to learning in first grade. |
|
Publisher |
Шкільний світ
|
|
Date |
2015-04
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10463/1/O_Kocherga_PO_7_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2015) Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд) Початкова освіта (7). с. 4-15. |
|