Запис Детальніше

Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10463/
 
Title Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд)
Первый класс: синдром радости или печали? (Психофизиологический взгляд)
First form: syndrome joy or amount? (Psychophysiological review)
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Description Представлено психофізіологічні особливості процесу входження в роль учня першого класу. Показано особливості позитивної підтримки першокласників. Розкрито природні перепни для швидкої адаптації до навчання в першому класі.
Представлены психофизиологические особенности процесса вхождения в роль ученика первого класса. Показаны особенности положительной поддержки первоклассников. Раскрыты природные перепны для быстрой адаптации к обучению в первом классе.
Presented physiological characteristics of the process of entering the first grade student role. The features of positive support for first-graders. Solved natural perepny to quickly adapt to learning in first grade.
 
Publisher Шкільний світ
 
Date 2015-04
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10463/1/O_Kocherga_PO_7_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2015) Перший клас: синдром радості чи суму? (Психофізіологічний погляд) Початкова освіта (7). с. 4-15.