Методичні аспекти процесу розробки та реалізації корпоративної стратегії підприємства як суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності.
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні аспекти процесу розробки та реалізації корпоративної стратегії підприємства як суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності.
|
|
Creator |
Бондар-Підгурська, Оксана Василівна
Соловей, В.Ю. |
|
Subject |
корпоративна стратегія підприємства
Ключові слова: корпоративна стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, підприємство, стратегія |
|
Description |
Втокремлено та запропоновано принципи формування корпоративної стратегії підприємства, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність
Розробка стратегії підприємства як суб’єкта ЗЕД – складний і творчий процес, який не можна втиснути в рамки готових шаблонів, наборів, рекомендацій. Проте, окремі методичні аспекти залишаються аксіомою, яка потребує постійного перегляду та адаптації до вимог зовнішнього середовища. Вектором розвитку корпорацій є корпоративна стратегія, яка розглядається як найважливіший інструмент підвищення фінансової ефективності діяльності корпорації та підґрунтям її стійкого розвитку. Лише зважені рішення на основі ефективного методичного інструментарію щодо розробки корпоративної стратегії дозволять підприємству домогтися лідерства не лише на внутрішньому, але й на зовнішньому ринках. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК СУБ’ЄКТА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Publisher |
Збірник наукових статей магістрів спеціальностей «Бізнес-адміністрування» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» за результатами наукових досліджень студентів 2014-2015 навчального року ПУЕТ. – Полтава: ПУЕТ, 2015. – С. 92-97.
|
|
Date |
2015-04-01T12:46:02Z
2015-04-01T12:46:02Z 2015-01 |
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2526
|
|
Language |
ua
|
|