Запис Детальніше

Мультиагентна технологія - засіб удосконалення мережі мобільних терміналів для ведення електронної комерції

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мультиагентна технологія - засіб удосконалення мережі мобільних терміналів для ведення електронної комерції
Мультиагентная технология - средство усовершенствования сети мобильных терминалов для ведения электронной коммерции
Multiagent technologies - a facility of the improvement to network mobile terminal for conduct of electronic commerce
 
Creator Бєлецький, Я. В.; Національний технічний університет України «КПІ»
 
Subject
УДК 621.376

УДК 621.376

UDC 621.376
 
Description Запропоновано модель мультиагентних систем для завдань е-комерції, а також програмну реалізацію даної концепції мовою JAVA. Сформовано вимоги до МАС і розроблено агентну систему для е-комерції. Запропоновано й розглянуто програму електронного ринку з вико­ристанням базових інтелектуальних агентів. Описано протокол переговорів збуту, що на­дає значно більше контролю над процесом продажів. Виділено основні напрямки розвитку використання МАС у е-комерції
Предложена модель мультиагентньгх систем для задач е-коммерции, а также про-мну реали­зацию данной концепции языке JAVA. Сформированы требования к MAC и разработаны агентно систему для е-коммерции. Предложен и рассмотрена программа электронного ри-нку с использованием базовых интеллектуальных агентов. Описаны протокол переговоров сбыта,предоставляет значительно больше контроля над процессом продаж. Выделены основные на- нииразвития использования MAC в е-коммерции
In base of the concepts for modernization of the network mobile terminal prescribed multy-agent sys­tem technology (MAS). The offered model MAS for e-commerce, as well as program realization given concepts on language JAVA. The formed requirements to MAS and is designed agent system for e- commerce. It Is offered and considered program electronic market with use the numeral seven base smart agents. It is described protocol negotiations marketing, which gives well over checking on proc­ess of the sale. The main developing directions of the use MAS e-commerce are chosen
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-10-27
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9165
 
Source Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 33 (2011); 33-41
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 33 (2011); 33-41
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 33 (2011); 33-41
 
Language uk