Запис Детальніше

Algorithm of creating sets of acceptable work sequences for the executors of Aircraft Maintenance

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Algorithm of creating sets of acceptable work sequences for the executors of Aircraft Maintenance
Алгоритм построения множества допустимых последовательностей работ для исполнителей технического обслуживания воздушных судов
Алгоритм побудови множини припустимих послідовностей робіт для виконавців технічного обслуговування повітряних суден
 
Creator Жолдаков, O. O.; Національний авіаційний університет
 
Subject


УДК 681.518

УДК 681.518
 
Description The problem of constructing mathematical model of aircrafts preflight maintenance management task is contemplated. This model should allow using modem computing facilities for its operative solving. The decomposition of efficient aircraft maintenance management task is described. This leads a problem of mathematical model nonlinearity to the solution of three problems with linear structure, and thus allows applying combinatory methods, which give finite set of solutions together with possibility of their reception in an admissible time, to their solution. Algorithm of creating sets of acceptable work sequences for the executors of Aircraft maintenance is produced
Рассмотрено проблему построения математической модели задачи управления предполетным техническим обслуживанием воздушных судов, которая позволила бы использовать современные вычислительные средства для оперативного её решения. Описана декомпозиция задачи оперативного управления ТО ВС, которая приводит проблему нелинейности математической модели к решению трех задач с линейной структурой, с применением к их выполнению комбинаторных методов, которые дают конечное множество решений вместе с возможностью их получения за допустимое время. Представлен алгоритм построения множества допустимых последовательностей работ для исполнителей технического обслуживания воздушных судов
Розглянуто проблему побудови математичної моделі задачі керування персдпольотним технічним обслуговуванням повітряних суден, яка б дозволяла використовувати сучасні обчислювальні засоби для оперативного її розв’язання. Описана декомпозиція задачі оперативного управління ТО ПС надала можливість звести проблему нелінійності математичної моделі до рішення трьох задач з лінійною структурою і застосувати до їх розв’язування комбінаторні методи, які мають скінченну множину розв’язків і дають можливість отримання результату за припустимий час. Наведено алгоритм побудови множини припустимих послідовностей робіт для виконавців ТО ПС
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-10-29
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9200
 
Source Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 34 (2011); 45-50
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 34 (2011); 45-50
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 34 (2011); 45-50
 
Language uk