Запис Детальніше

Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10521/
 
Title Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності
Cognitive component as a constituent of model of future foreign language teacher training to self-educational activity
 
Creator Чернігівська, Наталія Станіславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності, розкрито її компоненти. Виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Визначено, що оволодіння когнітивним компонентом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати.
The essence and constituents of model of future foreign language teacher training to self-educational activity were specified in the article. The components of the model were disclosed. The structure and meaning of cognitive component were explored. There was determined the cognitive component mastering supposed the students’ knowledge system about self-educational activity availability and skills to apply it.
 
Publisher Знання
 
Date 2010
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10521/1/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B02.pdf
Чернігівська, Наталія Станіславівна (2010) Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності Вища школа. с. 44-50. ISSN 1682-2366