Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10534/
|
|
Title |
Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки
|
|
Creator |
Бондаренко, Лариса Анатоліївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті проаналізовано теоретичну сутність поняття «модель», «моделювання», обґрунтовано та описано модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку в процесі інструментально-виконавської підготовки.
В статье анализируется теоретическая сущность понятий «модель», «моделирование», обосновывается и описывается модель формирования готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию в процессе инструментально-исполнительской подготовки. Model of forming of ability to professional self-development in the instrumental-performing training process is considered in the article regarding future musicteacher. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-03-28
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10534/1/L_Bondarenko_28_03_12_konf_IM.pdf
Бондаренко, Лариса Анатоліївна (2012) Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). с. 547-553. |
|