Запис Детальніше

Психолого-педагогічні особливості інтегративного навчання іноземної мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10468/
 
Title Психолого-педагогічні особливості інтегративного навчання іноземної мови
 
Creator Громова, Наталія Михайлівна
 
Subject Методичні рекомендації
 
Description Присвячено психологічним та педагогічним особливостям інтегративного навчання іноземної мови. Визначено сутність інтеграції та її місце в освітньому процесі. Встановлено взаємозв’язок інтеграції та професійно-орієнтованого навчання. Виявлено особливості інтегративного навчання іноземної мови, зокрема їх психолого-педагогічні складові.
Посвящено психологическим и педагогическим особенностям интегративного обучения иностранному языку. Определена сущность интеграции, а также ее место в образовательном процессе. Установлена взаимосвязь интеграции и профессионально-направленного обучения. Выявлены особенности интегративного обучения иностранного языка, а именно их психолого-педагогические составляющие.
he article deals with psychological and pedagogical peculiarities of foreign languages integrated teaching. The essence of integrated education and its role in an educational process is defined. Interrelation between integration and professional education is established. Peculiarities of foreign languages integrated teaching and its psychological and pedagogical aspects are stated.
 
Publisher ФОП Кандиба Т.П.
 
Date 2015-03-27
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10468/1/gromova.pdf
Громова, Наталія Михайлівна (2015) Психолого-педагогічні особливості інтегративного навчання іноземної мови Формування середовища навчання англійської мови у вищих навчальних зкладах. Матеріали науково-методичного семінару. с. 42-49.