Запис Детальніше

Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10571/
 
Title Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників
Competence approach in the training of future social workers
Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущих социальных работников
 
Creator Тимошенко, Наталія Євгенівна
 
Subject Міжнародні
 
Description В статті автором акцентується увага на запровадженні компетентнісного підходу в освіті, сутнісною ознакою якого можуть бути на думку автора: формування і розвиток компетентностей; можливість побачити результат освітнього процесу з позиції запитів суспільства, потреб ринку праці; цільова орієнтація освіти; націленість на результат у діяльнісному вимірі; активізація суб'єктності у навчанні; технологічність (створення умов для активної соціальної дії, проектної, дослідницької діяльності). Також виділяються етапи компетентнісного підходу та основні компоненти професійної компетенції майбутніх соціальних працівників
The article focuses on the implementation of the competence approach in education, the essential feature of which may be in the author's view: the formation and development of competencies; the opportunity to see the results of the educational process from the perspective of the needs of society, the needs of the labour market; targeted education; focusing on results in the measurement of activity; intensification of subjectivity in education; adaptability (creating conditions for active social action, project, research). Also highlights the stages of competence-based approach and the basic components of professional competence of future social workers
В статье автором акцентируется внимание на внедрении компетентностного подхода в образовании, признаком которого могут быть, по мнению автора: формирование и развитие компетентностей; возможность увидеть результат образовательного процесса с позиции запросов общества, потребностей рынка труда; целевая ориентация образования; нацеленность на результат в деятельностном измерении; активизация субъектности в обучении; технологичность (создание условий для активной социальной действия, проектной, исследовательской деятельности). Также выделяются этапы компетентностного подхода и основные компоненты профессиональной компетенции будущих социальных работников
 
Publisher Tokyo University Press
 
Date 2015-04-25
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10571/1/Tymoshenko%20N.E.%20Kompetentnisniu%20pidhid.pdf
Тимошенко, Наталія Євгенівна (2015) Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників Proceedings of the XVI International Academic Congress “History, Problems and Prospects of Development of Modern Civilization”, Volume (ІІ). с. 283-288. ISSN 978-4-835-83529-8