Запис Детальніше

Професійна освіта майбутніх вчителів іноземної мови в контексті глобалізації сучасного суспільства

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10573/
 
Title Професійна освіта майбутніх вчителів іноземної мови в контексті глобалізації сучасного суспільства
Профессиональное образование будущих учителей иностранного языка в контексте глобализации современного общества
The issues of vocational education of the future foreign languages teachers in the modern society globalization context
 
Creator Чернігівська, Наталія Станіславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються питання професійної освіти майбутніх вчителів іноземних мов у контексті глобалізації сучасного суспільства, виявляються загальні закономірності та властивості професійної освіти, визначаються напрямки освітнього процесу педагогічного університету щодо формування особистості студента. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури доведено, що в умовах глобалізації сучасного суспільства професійна освіта майбутнього вчителя іноземних мов є багатогранною: містить у собі поетапну професійну підготовку, вимагає високих особистісних якостей та здатності до самоосвітньої діяльності і творчого самовдосконалення протягом життя.
В статье рассмотрены вопросы профессионального образования будущего учителя иностранных языков в контексте глобализации современного общества, выявлены общие закономерности и свойства профессионального образования, определены направления образовательного процесса педагогического университета по воспитанию / формированию личности студента. На основе анализа психолого-педагогической литературы доказано, что в условиях глобализации современного общества профессиональное образование будущего учителя иностранных языков многогранно: включает в себя поэтапную профессиональную подготовку, требует развития высоких личностных качеств и способностей к самообразовательной деятельности в течение всей жизни.
The issues of vocational education of the future foreign languages teachers in the modern society globalization context were considered in the paper. The general patterns and professional education characteristics were explored. The pedagogical university educational process directions in student’s personality growing up/ forming were defined. Based on the pedagogical-psychological literature analysis it was proved that under the modern society globalization circumstances the future foreign languages teacher’s professional education was multifarious: it comprised phased vocational training, it required high level of moral features and ability to life-long self-educational activity.
 
Publisher Виданвнчий центр КНЛУ
 
Date 2009-12-28
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10573/1/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%207.pdf
Чернігівська, Наталія Станіславівна (2009) Професійна освіта майбутніх вчителів іноземної мови в контексті глобалізації сучасного суспільства Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КИїівського національного лінгвістичного університету (19). с. 110-114.