Запис Детальніше

Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10607/
 
Title Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо
з педагогічної діагностики вчителя початкової школи
Содержательно-технологическое наполнение методического портфолио с педагогической диагностики учителя начальной школы
Content and technology of primary school teacher`s methodological portfolio of pedagogical diagnosis
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи. Подано діагностичний супровід професійної діяльності, який розкриває етапи, починаючи з перевірки готовності до навчання та впродовж усього періоду перебування у початковій школі, зміст, форми і методи діагностування, очікуваний результат і охоплює орієнтовні технології та методики вивчення індивідуальних особливостей учнів, виховного потенціалу сім’ї, взаємодії зі школою.
В статье проанализировано содержательно-технологическое наполнение методического портфолио с педагогической диагностики учителя начальной школы. Подано диагностическое сопровождение профессиональной деятельности, которое раскрывает этапы, начиная с проверки готовности к обучению и на протяжении всего периода пребывания в начальной школе, содержание, формы и методы диагностирования, ожидаемый результат, а также примерные технологии и методики изучения индивидуальных особенностей учащихся, воспитательного потенциала семьи, взаимодействия со школой.
The content and technology of primary school teacher`s methodological portfolio of pedagogical diagnosis are analyzed by the author; diagnostic support of professional activities that reveals stages, content, forms and methods of diagnosis, expected result that involves tentative technologies and teaching methodology of children` personal characteristics, educational potential of family and cooperation with school are observed in the article.
 
Publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10607/1/S_Martunenko.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2015) Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи Гірська школа Українських Карпат (12-13). с. 144-148. ISSN 1994-4845/978-966-7779-27-6