Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10607/
|
|
Title |
Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи Содержательно-технологическое наполнение методического портфолио с педагогической диагностики учителя начальной школы Content and technology of primary school teacher`s methodological portfolio of pedagogical diagnosis |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті проаналізовано змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи. Подано діагностичний супровід професійної діяльності, який розкриває етапи, починаючи з перевірки готовності до навчання та впродовж усього періоду перебування у початковій школі, зміст, форми і методи діагностування, очікуваний результат і охоплює орієнтовні технології та методики вивчення індивідуальних особливостей учнів, виховного потенціалу сім’ї, взаємодії зі школою.
В статье проанализировано содержательно-технологическое наполнение методического портфолио с педагогической диагностики учителя начальной школы. Подано диагностическое сопровождение профессиональной деятельности, которое раскрывает этапы, начиная с проверки готовности к обучению и на протяжении всего периода пребывания в начальной школе, содержание, формы и методы диагностирования, ожидаемый результат, а также примерные технологии и методики изучения индивидуальных особенностей учащихся, воспитательного потенциала семьи, взаимодействия со школой. The content and technology of primary school teacher`s methodological portfolio of pedagogical diagnosis are analyzed by the author; diagnostic support of professional activities that reveals stages, content, forms and methods of diagnosis, expected result that involves tentative technologies and teaching methodology of children` personal characteristics, educational potential of family and cooperation with school are observed in the article. |
|
Publisher |
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10607/1/S_Martunenko.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2015) Змістово-технологічне наповнення методичного портфоліо з педагогічної діагностики вчителя початкової школи Гірська школа Українських Карпат (12-13). с. 144-148. ISSN 1994-4845/978-966-7779-27-6 |
|