Запис Детальніше

Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10628/
 
Title Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів
 
Creator Мазур, Наталія Петрівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглянуто ключові визначення понять моніторингу, навчальних досягнень учнів та узагальнено трактування цих визначень. Крім того, зазначено класифікацію програмного забезпечення, що дає змогу інтенсифікувати та удосконалити систему збору даних для проведення моніторингу. Розглянуто можливості використання спеціальних статистичних програм для обробки даних.
В статье рассмотрены ключевые определения понятий мониторинга, учебных достижений учащихся и обобщена трактовка этих определений. Кроме того, указана классификация программного обеспечения, что позволяет интенсифицировать и усовершенствовать систему сбора данных для проведения мониторинга. Рассмотрены возможности использования специальных статистических программ для обработки данных.
In article key definitions of concept of monitoring, educational achievements of pupils and the generalized treatment of these definitions by authors are considered. Besides, it is specified software classification that allows to intensify and improve system of data gathering for monitoring carrying out. Possibilities of use of special statistical programs for their processing are considered.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012-03-28
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10628/1/N_Mazur_28_03_12_konf_IS.pdf
Мазур, Наталія Петрівна (2012) Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). с. 241-250.