Запис Детальніше

Самоосвіта як складова професійного самовдосконалення майбутнього соціального педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10635/
 
Title Самоосвіта як складова професійного самовдосконалення майбутнього соціального педагога
Self-education as part of professional self-improvement of future social workers
Самообразование как составляющая профессионального самосовершенствования будущего социального педагога
 
Creator Тимошенко, Наталія Євгенівна
Снітко, Марина Аркадіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description В статті автори теоретично обґрунтовують самоосвіти як складову професійного самовдосконалення майбутнього соціального педагога та виділяють три рівні самоосвіти. Наголошують на тому, що основним змістом самоосвіти є вдосконалення наявних у студента знань, умінь і навичок з метою досягнення бажаного рівня професійної компетенції та самоосвіта може виступати як активна, цілеспрямована діяльність студента із систематичного формування і розвитку в собі позитивних якостей та усунення негативних.
In this article the authors theoretically prove self-education as a component of professional self-development of the future social teacher and there are three levels of self-education. Note that the main content of self-education is the improvement of existing student knowledge, skills and abilities to achieve the desired level of professional competence and self-education can act as an active, purposeful activity of the student from the systematic formation and development of positive qualities and eliminate negative ones
В статье авторы теоретически обосновывают самообразования как составляющую профессионального самосовершенствования будущего социального педагога и выделяют три уровня самообразования. Отмечают, что основным содержанием самообразования является совершенствование имеющихся у студента знаний, умений и навыков с целью достижения желаемого уровня профессиональной компетенции и самообразование может выступать как активная, целенаправленная деятельность студента из систематического формирования и развития в себе положительных качеств и устранению отрицательных
 
Date 2015-05-23
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10635/1/N_Tymoshenko_M_Snitko_SYAKSPSMSP.pdf
Тимошенко, Наталія Євгенівна та Снітко, Марина Аркадіївна (2015) Самоосвіта як складова професійного самовдосконалення майбутнього соціального педагога In: “Fundamental and Applied Studies in the Modern World” The XIV International Academic Congress, 23-25 May 2015, United Kingdom, Oxford,.