Запис Детальніше

Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10641/
 
Title Компетентність професійної самоорганізації майбутнього
вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми
 
Creator Салан, Н. М.
 
Subject Міжнародні
 
Description Проаналізовано стан дослідженості у науковій літературі проблеми формування умінь самоорганізації майбутніх вчителів музики. З’ясовано визначення понять професійної самоорганізації та компетентності особистості. Сформульовано визначення поняття «компетентність професійної самоорганізації». Виявлена взаємозалежність особливостей процесу фахової підготовки майбутніх вчителів музики та наявності в них умінь професійної самоорганізації.
Проанализировано состояние изученности в научной литературе проблемы формирования умений самоорганизации будущих учителей музыки. Выяснено определения понятий профессиональной самоорганизации и компетентности личности. Сформулированы определения понятия «компетентность профессиональной самоорганизации». Раскрыта взаимозависимость особенностей процесса профессиональной подготовки будущих учителей музыки и
наличия у них умений профессиональной самоорганизации.
The state of knowledge in the scientific literature, the problem of self-forming abilities of future teachers of music. Clarified the definitions of professional competence and self-identity. Formulated a definition of «professional competence of self-organization» Revealed the interdependence of the features of the process of training future music teachers, and whether they have the professional skills of self-organization.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012-03-28
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10641/1/N_Salan_28_03_12_konf_IM.pdf
Салан, Н. М. (2012) Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). с. 775-780.