Запис Детальніше

Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Телетов, Александр Сергеевич
 
Description Статтю присвячено проблемам партнерського маркетингу, що в умовах трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. З цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб.
This article is about insufficiently explored problems of relationship marketing in transformational economics. The topicality of development of long-run reciprocal partnership is confirmed. That is why certain chains of values are created in the external environment, labor relations are progressed in industrial enterprise and also the functions of certain marketing services are changed.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-22T08:48:48Z
2010-12-22T08:48:48Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 5-13.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
 
Language uk