Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Телетов, Александр Сергеевич |
|
Description |
Статтю присвячено проблемам партнерського маркетингу, що в умовах трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. З цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб.
This article is about insufficiently explored problems of relationship marketing in transformational economics. The topicality of development of long-run reciprocal partnership is confirmed. That is why certain chains of values are created in the external environment, labor relations are progressed in industrial enterprise and also the functions of certain marketing services are changed. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-22T08:48:48Z
2010-12-22T08:48:48Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 5-13.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065 |
|
Language |
uk
|
|