Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять з постановки голосу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10690/
|
|
Title |
Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять з постановки голосу
|
|
Creator |
Іваниш, О. Б.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті висвітлюється питання індивідуально-диференційованого підходу до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять з постановки голосу, аналізуються основні положення цього підходу.
Автор статьи освещает вопрос индивидуально-дифференцированного подхода к формированию компетентности будущих учителей музыки в процессе занятий постановки голоса. Автор анализирует основные положения данного подхода. The author of the article highlights an important issue on individually differentiated approach to the formation of professional competence of future music teachers within the vocal training classes. The author analyzes the fundamentals of the present approach. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012-03-28
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10690/1/O_Ivanish_28_03_12_konf_IM.pdf
Іваниш, О. Б. (2012) Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять з постановки голосу Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). с. 598-603. |
|