Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Суярова, Олена Олексіївна Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Suiarova, Olena Oleksiivna Суярова, Елена Алексеевна |
|
Description |
На основі розрахунків із застосуванням економіко-математичної моделі лінійного програмування розроблений оптимальний медіа-план рекламної кампанії, який враховує всі вимоги (обмеження в системі) і дозволяє за найбільш ефективного використання рекламного бюджету отримати максимальне охоплення інформацією цільової аудиторії.
In the basis of calculations with the use of економіко mathematical model of the linear programming the optimum mediaplan of publicity campaign, which takes into account all of requirements (limitation is in the system) and allows at the most effective use of publicity budget to get a maximal scope information of having a special purpose audience, is developed. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-22T09:10:17Z
2010-12-22T09:10:17Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст] / В.В. Божкова, О.О. Суярова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 52-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079 |
|
Language |
uk
|
|