Запис Детальніше

Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Суярова, Олена Олексіївна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Suiarova, Olena Oleksiivna
Суярова, Елена Алексеевна
 
Description На основі розрахунків із застосуванням економіко-математичної моделі лінійного програмування розроблений оптимальний медіа-план рекламної кампанії, який враховує всі вимоги (обмеження в системі) і дозволяє за найбільш ефективного використання рекламного бюджету отримати максимальне охоплення інформацією цільової аудиторії.
In the basis of calculations with the use of економіко mathematical model of the linear programming the optimum mediaplan of publicity campaign, which takes into account all of requirements (limitation is in the system) and allows at the most effective use of publicity budget to get a maximal scope information of having a special purpose audience, is developed.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-22T09:10:17Z
2010-12-22T09:10:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст] / В.В. Божкова, О.О. Суярова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 52-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1079
 
Language uk