Застосування соціальних мереж в начальній діяльності студентів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10120/
|
|
Title |
Застосування соціальних мереж в начальній діяльності студентів
Using social networks in learning activities of students Применение социальных сетей в учебной деятельности студентов |
|
Creator |
Кучаковська, Галина Андріївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
У доповіді проаналізовано напрямки використання соціальних мереж в навчальній діяльності сучасного студента; описано можливості використання соціальних мереж під час проведення занять; розкрито основні ідеї використання соціальних мереж, встановлено, що їх популярність серед молоді може отримати нові форми реалізації та методи використання у процесі навчання.
In the report analyzes the uses of social networks in educational of the modern student; described the possibility of using social networks during the study; The basic idea of using social networks, found that their popularity among young people can acquire new forms and methods of implementation used in the learning process. В докладе проанализированы направления использования социальных сетей в учебной деятельности современного студента; описано возможности использования социальных сетей во время проведения занятий; раскрыты основные идеи использования социальных сетей, установлено, что их популярность среди молодежи может получить новые формы реализации и методы использования в процессе обучения. |
|
Publisher |
Інститут Інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2014-12-11
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10120/1/H.Kuchakosvka_IITTZ_IS.pdf
Кучаковська, Галина Андріївна (2014) Застосування соціальних мереж в начальній діяльності студентів ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених «Наукова молодь-2014», 1 (1). с. 43-45. |
|