Запис Детальніше

Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10733/
 
Title Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті висвітлюється проблема формування толерантного ставлення у педагогів дошкільної і початкової освіти до дітей з особливими потребами як один із аспектів здійснення ефективної підготовки студентів до професійно-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти; зокрема представлена методика проведення інтерактивного обговорення на тему «Толерантність як основа філософії інклюзії».
В статье раскрывается проблема формирования толерантного отношения к детям с особенными образовательными потребностями у педагогов дошкольного и начального образования как один из аспектов осуществления эффективной подготовки студентов к профессионально-педагогической деятельности в условиях инклюзивного образования, в частности представлена методика проведения интерактивного обсуждения на тему «Толерантность как основа философии инклюзии».
The article highlights the problem of tolerance in pre-school teachers and primary education to children with special needs as one aspect of effective preparation of students for vocational and educational activities in inclusive education,
in particular the technique of interactive discussion on «Tolerance as a basis for the philosophy of inclusion».
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012-03-28
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10733/1/O_Martinchuk_28_03_12_konf_PI.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2012) Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (28—29 березня). с. 914-919.