Запис Детальніше

Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10763/
 
Title Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти
Project method as the way of future preschool teachers' professional competences formation
Метод проектов как способ формирования профессиональных компетентностей у будущих специалистов дошкольного образования
 
Creator Гаращенко, Лариса Василівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті досліджено потенціал методу проектів як засобу формування професійних компетентностей у майбутніх вихователів. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи: аналіз, узагальнення, систематизація наукових даних. У результаті дослідження було доведене, що використання навчального проекту уможливлює підвищення якості професійної підготовки фахівця, здатного розв'язувати нестандартні професійні завдання. Результати дослідження можуть бути затребуваними під час розроблення професійно орієнтованих програм підготовки фахівців дошкільної освіти. Автором статті зазначено, що подальші наукові розвідки необхідно спрямувати на розроблення навчальних проектів на різних освітньо- кваліфікаційних рівнях підготовки фахівців.
The aim of the research issue is to study the potential of project method as the means of future preschool specialists' professional competences. Objectives of the study are as follows: to prove the necessity of students professional training in physical education optimization and improving of preschool children health and welfare; to consider the practical aspects of the method as a system component projects of various technologies in the process of future preschool teachers' professional competence formation in sports and improving health activities. Object of study: preschool teachers' professional competences formation process.
В статье исследован потенциал метода проектов как средства формирования профессиональных компетентностей будущих воспитателей. Для достижения поставленной цели были использованы следующие методы: анализ, обобщение, систематизация научных данных, в результате исследования было доказано, что использование метода проектов способствует повышению качества профессиональной подготовки специалиста. Результаты исследования могут быть востребованы при разработке профессионально ориентированных программ подготовки специалистов дошкольного образования. Автором статьи отмечено, что дальнейшие научные поиски направим на разработку учебных проектов на разных образовательно-квалификационных уровнях подготовки специалистов.
 
Publisher Сумський державний пед. університет ім. А. С. Макаренка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10763/1/L_Harashchenko_PNTIIT_PI_DO.pdf
Гаращенко, Лариса Василівна (2015) Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології., 49 (5). с. 195-202. ISSN 2312-5993