Запис Детальніше

Особливості застосування асимптотичних методів для розрахунку автоколивального руху літака

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування асимптотичних методів для розрахунку автоколивального руху літака
Особенности применения асимптотических методов для расчета автоколебательного движения самолета
Peculiarities of application of asymptotic methods of calculating self-oscillating aeroplane motion
 
Creator Кудиненко, А. В.; Національний авіаційний університет
Котляров, В. П.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.7.015


УДК 629.7.015


UDC 629.7.015
 
Description Приведено результати дослідження руху літака на великих кутах атаки і ковзання. Розглянута перетворена повна система диференційних рівнянь, яка описує рух літака у просторі, в якій виділяються два коливальних контури, які зв'язані по обертанню спеціальним диференційним рівнянням, а також аналітичні особливості процесу синхронізації даних коливальних контурів
Приведены результаты исследования движения самолета на больших углах атаки и скольжения. Рассмотрена преобразованная полная система дифференциальных уравнений, описывающая движение самолета в пространстве, в которой выделяются два колебательных контура, связанных по вращению специальным дифференциальным уравнением, а также аналитические особенности процесса синхронизации данных колебательных контуров
Presented are the results of investigation of aeroplane motion and slipping at large angles of attack. Considered is a transformed system of differential equations describing aeroplane motion in space, in which two oscillating contours connected in rotation by special differential equations are identified. Also considered are analytical peculiarities of the process of synchronization of oscillating contours data
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-11-12
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9315
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 2, № 1 (1999); 135-140
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 2, № 1 (1999); 135-140
Proceedings of National Aviation University; Том 2, № 1 (1999); 135-140
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).