Запис Детальніше

ФОРМИРОВАНИЕ ЯЗЫКОВОЙ КАРТИНЫ МИРА В КОНТЕКСТЕ ГУМАНИСТИЧЕСКОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПАРАДИГМЫ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМИРОВАНИЕ ЯЗЫКОВОЙ КАРТИНЫ МИРА В КОНТЕКСТЕ ГУМАНИСТИЧЕСКОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ПАРАДИГМЫ
THE EDUCATION COMMUNICATIVE PARADIGM
ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ У КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
 
Creator Ашиток, Н. І.; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
 
Subject
1.147

1.147

1.147
 
Description Классическая парадигма образования, базируясь на трансляционном общении, исчерпала свой гуманистический потенциал, поскольку интерпретирует образовательный процесс как субъект-объектное взаимодействие. В последней четверти ХХ столетия высокоразвитые страны внедряют парадигму образования, которая базируется на трансактном общении. Ее объект-субъектна специфика репрезентируетує гуманистические тенденции в просвещении в условиях информатизаци общества и компьютеризации всех сфер общества
The intercourse dehumanization is an essential feature that characterizes crisis state of education. Based on intercourse of translator the classic education paradigm exhausted the humanism potential as it interprets educational process as subject – subjective interaction at the last quarter of the 20th century developed countries introduce education paradigm that based on subject intercourse. Its subject –subjective specific represents humanistic tendencies in education in the conditions of informatisation of society and activities computerization.
Класична парадигма освіти, ґрунтуючись на трансляційному спілкуванні, вичерпала свій гуманістичний потенціал, оскільки інтерпретує освітянський процес як суб'єкт-об'єктну взаємодію. В останній чверті XX століття високорозвинуті країни запроваджують парадигму освіти, яка ґрунтується на трансактному спілкуванні. Її суб'єкт-суб'єктна специфіка репрезентує гуманістичні тенденції в освіті в умовах інформатизації суспільства та комп'ютеризації всіх сфер суспільства
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2015-11-16
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/9307
 
Source Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 15, № 1 (2012); 96-100
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 15, № 1 (2012); 96-100
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 15, № 1 (2012); 96-100
 
Language uk