Запис Детальніше

Основи менеджменту та маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи менеджменту та маркетингу
 
Creator Мамчук, І.В.
Пригара, І.О.
 
Subject менеджмент
маркетинг
менеджмент
маркетинг
 
Description Головним завданням курсу є набуття комплексу знань щодо вибору нових форм і методів управління при створенні цілісної, ефективної та гнучкої системи управління в хімічній галузі в умовах постійно змінюваного середовища.
Під час викладання основ менеджменту та маркетингу і самостійного вивчення студентами матеріалу цього курсу досягаються такі цілі:
навчальна – допомогти студентам опанувати знання наукових основ управління організацією, формувати в них сучасний підхід до розв’язання як технічних, хімічних, так і соціально-економічних проблем, а також набути вмінь і деяких навичок створення умов для творчої та ефективної роботи людей у трудовому колективі;
виховна – розвиток уміння розв’язувати проблеми. У реальному житті найчастіше апріорі не існує правильних відповідей. Людина отримує той результат, якого вона особисто досягла, використовуючи певні способи розв’язання проблеми. Результати будуть для неї кращими, чим повніше вони здатні розв’язувати проблеми. А це досягається завдяки активному навчанню, коли студент є активним творцем знань, рішень, інформації тощо.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-22T13:04:01Z
2010-12-22T13:04:01Z
2008
 
Type Learning Object
 
Identifier Мамчук, І.В. Основи менеджменту та маркетингу : конспект лекцій для студ. спец. 7.091605 "Хімічна технологія високомолекулярних сполук", 6.091401 "Системи управління та автоматики" заочної та денної форм навчання / І.В. Мамчук, І.О. Пригара. - Суми : СумДУ, 2008. - 161 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1179
 
Language uk