Основи менеджменту та маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи менеджменту та маркетингу
|
|
Creator |
Мамчук, І.В.
Пригара, І.О. |
|
Subject |
менеджмент
маркетинг менеджмент маркетинг |
|
Description |
Головним завданням курсу є набуття комплексу знань щодо вибору нових форм і методів управління при створенні цілісної, ефективної та гнучкої системи управління в хімічній галузі в умовах постійно змінюваного середовища. Під час викладання основ менеджменту та маркетингу і самостійного вивчення студентами матеріалу цього курсу досягаються такі цілі: навчальна – допомогти студентам опанувати знання наукових основ управління організацією, формувати в них сучасний підхід до розв’язання як технічних, хімічних, так і соціально-економічних проблем, а також набути вмінь і деяких навичок створення умов для творчої та ефективної роботи людей у трудовому колективі; виховна – розвиток уміння розв’язувати проблеми. У реальному житті найчастіше апріорі не існує правильних відповідей. Людина отримує той результат, якого вона особисто досягла, використовуючи певні способи розв’язання проблеми. Результати будуть для неї кращими, чим повніше вони здатні розв’язувати проблеми. А це досягається завдяки активному навчанню, коли студент є активним творцем знань, рішень, інформації тощо. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-22T13:04:01Z
2010-12-22T13:04:01Z 2008 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Мамчук, І.В. Основи менеджменту та маркетингу : конспект лекцій для студ. спец. 7.091605 "Хімічна технологія високомолекулярних сполук", 6.091401 "Системи управління та автоматики" заочної та денної форм навчання / І.В. Мамчук, І.О. Пригара. - Суми : СумДУ, 2008. - 161 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1179 |
|
Language |
uk
|
|