Запис Детальніше

Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5517/
 
Title Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання
Анализ свойств самоактуализирующиеся личности будущих психологов в зависимости от формы финансирования обучения
Analysis of the properties of the individual samoaktualizovanoyi future psychologists depending on the form of financing education
 
Creator Старинська, Наталія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядається проблема самоактуалізації майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання; визначаються зміни особистісного сенсу самоактуалізації та поняття “психолог” у студентів залежно від форми фінансування (платна, бюджетна форми); проводиться якісний та кількісний аналіз властивостей самоактуалізованої особистості студентів відповідно з характеристиками А. Маслоу; їх зіставлення з особливостями студентського віку та процесу навчання у ВНЗ; аналізуються відмінності та визначаються чинники, що складають структуру властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів платної та бюджетної форм фінансування навчання.
В статье рассматривается проблема самоактуализации будущих психологов в зависимости от формы финансирования обучения; определяются изменения личностного смысла самоактуализации и понятия «психолог» у студентов в зависимости от формы финансирования (платная, бюджетная формы); проводится качественный и количественный анализ свойств самоактуализирующейся личности студентов в соответствии с характеристиками А. Маслоу; их сопоставление с особенностями студенческого возраста и процесса обучения в ВУЗ; анализируются отличия и определяются факторы, которые составляют структуру свойств самоактуализирующейся личности будущих психологов платной и бюджетной форм финансирования обучения.
The article deals with the problem of self-actualization of the future psychologists depending on the form of funding for training; the changes of personal meaning of self-actualization and the students’ concept of a psychologist depending on the form of funding (the paid form of training, the budgetary form of training) are defined; qualitative and quantitative analysis of features of a self-actualization personality of students is conducted in accordance with the characteristics of A. Maslow; their comparison with the characteristics of the student’s age and the process of study at the University; the differences are analyzed and the factors are determined, they are the structure of the personality features of the future psychologist of the paid and budgetary forms of funding for training.
 
Publisher К.: Алчевськ: ЛАДО
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5517/1/N_Starynska_KPP_IL.pdf
Старинська, Наталія Володимирівна (2013) Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання Актуальні проблеми психології: зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (39). с. 153-157. ISSN 2312-1599