Запис Детальніше

Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10700/
2078-1687
 
Title Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності
Анализ изменений личностного смысла самоактуализации студентов-психологов во время учебно-профессиональной деятельности
Аnalysis of changes of personal sense of psychology students’ self-actualization during the studying and professional activity
 
Creator Старинська, Наталія Володимирівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
 
Description У статті розглядаються результати аналізу змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності; розкрито сутність поняття «самоактуалізація»; досліджено особливості усвідомлення студентами-психологами значення та специфіки процесу самоактуалізації; визначено відмінності особистісного сенсу самоактуалізації в навчально-професійній діяльності студентів-першокурсників та п’ятикурсників.
В статье рассматриваются результаты анализа изменений личностного смысла самоактуализации студентов-психологов во время учебно-профессиональной деятельности; раскрыта сущность понятия «самоактулизация»; исследованы особенности осознания студентами-психологами значения и специфики процесса самоактуализации; определены отличия личностного смысла самоактуализации в учебно-профессиональной деятельности студентов-первокурсников и пятикурсников.
This article is devoted to considering of the results of the analysis of changes of personal sense of psychology students’ self-actualization during the studying and professional activity; the essence of the concept of “self-actualization” has been defined; the features of understanding of psychology students of the value and specificity of the process of self-actualization have been studied; the differences in personal sense of the self-actualization in studying and professional activities of the first-year and fifth-year students have been defined.
 
Publisher К.: ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
 
Date 2015-06-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10700/1/N_Starinska_KPP_IL.pdf
Старинська, Наталія Володимирівна (2015) Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць. (3-4). с. 20-25. ISSN 2078-1687