Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10805/
|
|
Title |
Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
|
|
Creator |
Івашньова, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
в статті уточнено дефініції понять «іншомовна компетентність» та «іншомовна компетентність вчителя» та представлено авторську дослідницьку позицію щодо стану та можливостей вдосконалення іншомовної компетентності вчителів іноземної мови в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглядаються комплексна цільова модель RALF, реалізована в системі діяльності Гете-інституту (Угорщина) та модель побудови курсу ESRА. В якості інструментів, що можуть використовуватись із вказаною метою, пропонується колективне обговорення та вирішення професійних проблем ( краудсорсинг); дистанційне навчання.
the article specifies such concepts as “foreign language competence” and “a foreign language teacher’s competency “and presents the author's research position on the state and ways to improve foreign language competence of foreign language teachers in the system of Postgraduate Education. The complex target model RALF, implemented in the system of Goethe Institute (Hungary) and the model of ESRA course are considered. As tools that can be used with the stated aim, a discussion and professional problem solving (crowdsourcing); distance learning and web conferences in a foreign language (in cyberspace) are proposed. в статье уточняются дефиниции понятий «иноязычная компетентность», «иноязычная компетентность учителя»; представлена авторская исследовательская позиция касательно состояния и возможностей совершенствования иноязычной компетентности учителей иностранного языка в системе последипломного педагогического образования. Рассматриваются комплексная целевая модель RALF, реализованная в системе деятельности Гете-института (Венгрия) и модель построения курса ESRА. В качестве инструментов, которые могут быть использованы с указанной целью, предлагаются коллективное обсуждение и решение профессиональных проблем (краудсорсинг); дистанционное обучение. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10805/1/S_Ivashnova_IOPVPP.pdf
Івашньова, Світлана Володимирівна (2015) Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 110-115. |
|