Запис Детальніше

Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Нагорний, Євген Ігорович
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Телетов, Александр Сергеевич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Нагорный, Евгений Игоревич
 
Subject тестування нової продукції
тестирование новой продукции
testing of new products
 
Description У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару.
In the article theoretical principles of testing new products are expounded in the system of marketing industrial enterprise. For this purpose essence is formulated and sweep testing of new products; the types of testing commodity innovations are considered; the conceptual model of creation commodity is offered.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-22T13:25:32Z
2010-12-22T13:25:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195
 
Language uk