Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Нагорний, Євген Ігорович Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Телетов, Александр Сергеевич Nahornyi, Yevhen Ihorovych Нагорный, Евгений Игоревич |
|
Subject |
тестування нової продукції
тестирование новой продукции testing of new products |
|
Description |
У статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару.
In the article theoretical principles of testing new products are expounded in the system of marketing industrial enterprise. For this purpose essence is formulated and sweep testing of new products; the types of testing commodity innovations are considered; the conceptual model of creation commodity is offered. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-22T13:25:32Z
2010-12-22T13:25:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №2, Т.1. — С. 150-158.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195 |
|
Language |
uk
|
|