Запис Детальніше

Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10856/
 
Title Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі
Classification of media aids in scientific and pedagogic literature
Классификация медиасредств в научно-педагогической литературе
 
Creator Петрик, Лада Вікторівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті наведено приклади різноманітних класифікацій медіа для ефективності організації освітнього процесу. Виявлено класифікації для зручності вибору медіазасобів у процесі навчання іноземних мов в початковій школі. Запропоновано та проаналізовано класифікацію способів застосування медіазасобів у навчанні іноземних мов молодших школярів.
Some examples of different classifications of media for effective arrangement of educational process are presented in the paper. Classifications for convenient choice of media aids in the process of teaching foreign language in primary school are identified. A classification of some ways of media use in teaching foreign languages to junior pupils is suggested and analyzed.
В статье наведены примеры различных классификаций медиа для эффективности организации образовательного процесса. Обнаружены классификации для удобства выбора медиасредств в процессе обучения иностранных языков в начальной школе. Предложена и проанализирована классификация способов использования медиа в обучении младших школьников иностранным языкам.
 
Publisher М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Британська Рада України, Гете Інститут в Україні, Авторизований центр міжнародних екзаменів «Grade Education Centre»
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10856/1/L.Petryk_IOPVPP_15_PI_FLMD.pdf
Петрик, Лада Вікторівна (2015) Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі «Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи»: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 143-149.