Запис Детальніше

Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10857/
 
Title Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов
Conceptual basis of primary school teachers` professional training for implementation of innovative technologies in foreign language teaching
Концептуальные основы подготовки будущих учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам
 
Creator Руднік, Юлія Вікторівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті визначено мету, завдання, зміст, методи і форми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов з урахуванням сучасних вимог до особистості вчителя початкової школи.
In the article aim, tasks, content, methods and forms of future primary school teachers` professional training for implementation of innovative technologies in foreign language teaching are characterized, considering the current demands to the primary school teacher`s personality.
В статье определены цель, задания, содержание, методы и формы профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к применению инновационных технологий обучения иностранным языкам с учетом современных требований к личности учителя начальной школы.
 
Publisher М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Британська Рада України, Гете Інститут в Україні, Авторизований центр міжнародних екзаменів «Grade Education Centre»
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10857/1/Y.Rudnik_IOPVPP_15_PI_FLMD.pdf
Руднік, Юлія Вікторівна (2015) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов «Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи»: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 150-158.