До питання структурних компонентів професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10900/
|
|
Title |
До питання структурних компонентів професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів
The question of structural components of future English language pre-schools teachers professional competence К вопросу структурных компонентов профессиональной компетентности будущих учителей английского языка дошкольных учебных заведений |
|
Creator |
Лобода, Ольга Володимирівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті розглянуто поняття «професійна компетентність вчителя англійської мови дітей дошкільного віку» як інтегроване утворення його особистості, визначено основні складові його психологічної культури. Окреслено структуру професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови дітей у дошкільних навчальних закладах освіти
The concept of "professional competence of preschool English "asanintegratedformationof his personality deals in the article;the basic components of its psychological culture defined. The structure of professional competence of future English preschool teachers education outlined В статье рассмотрено понятие «профессиональная компетентность учителя английского языка детей дошкольного возраста» как интегрированное формирование его личности, определены основне составляющие его психологической культуры. Определена структура профессиональной компетентности будущих учителей английского язика детей в дошкольных учебных заведениях |
|
Publisher |
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10900/1/O_Loboda_PPRN_15_PI_FLMD.pdf
Лобода, Ольга Володимирівна (2015) До питання структурних компонентів професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії, Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 30-31 травня 2015р.. с. 238-240. |
|