Запис Детальніше

Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10901/
 
Title Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи
Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance
Воспитание коммуникативной толерантности будущих учителей начальной школы
 
Creator Сінельник, Ірина Павлівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті аналізується виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі формування їх іншомовної комунікативної компетентності, яка має значний вплив на їх становлення як особистостей і професіоналів; доведено, що іншомовна комунікативна компетентність є неподільним цілим, що включає когнітивний, поведінковий, емоційний, мотиваційний і аксіологічний компоненти; передбачається, що толерантність є невід’ємним аксіологічним компонентом іншомовної комунікативної компетентності і фактором, що перешкоджає або сприяє процесу її формування; визначені основні аспекти толерантності як психічної якості, а саме функціональний і комунікативний.
The article analyzes prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance while forming their foreign language communicative competence that has significant influence on their incipience as personalities and professionals; foreign language communicative competence is proved to be inseparable in its cognitive, behavioural, emotional, motivational, and axiological components; tolerance is assumed to be an inseparable axiological component of foreign language communicative competence and a factor impeding or facilitating the process of its forming; the basic aspects of tolerance as a mental quality, namely functional and communicative, are defined.
В статье анализируется воспитание коммуникативной толерантности будущих учителей начальной школы в процессе формирования их иноязычной коммуникативной компетентности, которая имеет значительное влияние на их становление как личностей и профессионалов; доказано, что иноязычная коммуникативная компетентность есть неделимым целым, включающим когнитивный, поведенческий, эмоциональный, мотивационный и аксиологический компоненты; предполагается, что толерантность является неотъемлемым аксиологическим компонентом иноязычной коммуникативной компетентности и фактором, препятствующим либо способствующим процессу ее формирования; определены основные аспекты толерантности как психического качества, а именно функциональный и коммуникативный.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10901/1/I_Sinelnyk_IOPPVP_PI_FLMD.pdf
Сінельник, Ірина Павлівна (2015) Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: 5 листопада 2015 року, м.Київ. с. 104-109.