Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10901/
|
|
Title |
Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи
Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance Воспитание коммуникативной толерантности будущих учителей начальной школы |
|
Creator |
Сінельник, Ірина Павлівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті аналізується виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі формування їх іншомовної комунікативної компетентності, яка має значний вплив на їх становлення як особистостей і професіоналів; доведено, що іншомовна комунікативна компетентність є неподільним цілим, що включає когнітивний, поведінковий, емоційний, мотиваційний і аксіологічний компоненти; передбачається, що толерантність є невід’ємним аксіологічним компонентом іншомовної комунікативної компетентності і фактором, що перешкоджає або сприяє процесу її формування; визначені основні аспекти толерантності як психічної якості, а саме функціональний і комунікативний.
The article analyzes prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance while forming their foreign language communicative competence that has significant influence on their incipience as personalities and professionals; foreign language communicative competence is proved to be inseparable in its cognitive, behavioural, emotional, motivational, and axiological components; tolerance is assumed to be an inseparable axiological component of foreign language communicative competence and a factor impeding or facilitating the process of its forming; the basic aspects of tolerance as a mental quality, namely functional and communicative, are defined. В статье анализируется воспитание коммуникативной толерантности будущих учителей начальной школы в процессе формирования их иноязычной коммуникативной компетентности, которая имеет значительное влияние на их становление как личностей и профессионалов; доказано, что иноязычная коммуникативная компетентность есть неделимым целым, включающим когнитивный, поведенческий, эмоциональный, мотивационный и аксиологический компоненты; предполагается, что толерантность является неотъемлемым аксиологическим компонентом иноязычной коммуникативной компетентности и фактором, препятствующим либо способствующим процессу ее формирования; определены основные аспекты толерантности как психического качества, а именно функциональный и коммуникативный. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10901/1/I_Sinelnyk_IOPPVP_PI_FLMD.pdf
Сінельник, Ірина Павлівна (2015) Виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: 5 листопада 2015 року, м.Київ. с. 104-109. |
|